titloi

10/9/13

Σταθερή η κατάσταση της Νατάσας Κοβάσεβιτς

Η κατάσταση της Νατάσας Κοβάσεβιτς, της αθλήτριας που τραυματίστηκε σοβαρότερα με τον ακρωτηριασμό του αριστερού της ποδιού  στο τροχαίο τίθεται υπό πλήρη έλεγχο και πλέον απομένει το δυσκολότερο κομμάτι το οποίο είναι ο τομέας της ψυχολογίας.
Ο πατέρας της Νατάσας Βουκάσιν Κοβάσεβιτς δήλωσε : '' Είμαι ευγνώμων στο Θεό που είναι ζωντανή. Ο γιατρός είναι ικανοποιημένος για την μετεγχειρητική της πορείας.  Είναι πολύ δυνατή και είμαι χαρούμενος γι' αυτό, έρχονται δύσκολες στιγμές που πρέπει να τις πολεμήσουμε.'' 
Ο προπονητής της ομάδας της Σερβίας είχε επικοινωνία με την οικογένεια της παίκτριας και δήλωσε ''Η Νατάσα βρίσκεται σε σταθερή κατάσταση. Μίλησα με τους γονείς της και μου ανέφεραν ότι το χειρουργείο είχε απόλυτη επιτυχία και θα βρίσκεται στο Βελιγράδι την ερχόμενη εβδομάδα''.
 
Μιλώντας για την άλλη Σέρβα παίκτρα που τραυματίστηκε δήλωσε: ''Η Μιλίτσα Ιβάνοβιτς δεν έχει τίποτα, είναι καλά, δεν είχε σοβαρό τραυματισμό, ήταν αυτή που έβγαλε έξω από το πούλμαν τη Νατάσα''. 

Ο Νέναντ Κρστιτς αρχηγός της ομάδας μπάσκετ της Σερβίας ''Ο θρίαμβος κατά της Λετονίας  το αφιερώνουμε στο  τραυματισμένο συνάδελφό μας Νατάσα Κοβάσεβιτς''.
 
Τέλος η αντιπρόεδρος της ομοσπονδίας της Σερβίας και υπεύθυνη για το γυναικείο μπάσκετ Άνν Γιόκοβιτς δήλωσε ότι θα βοηθήσουν την Κοβάσεβιτς ''Είμαι στον δρόμο για το νοσοκομείο, ώστε να δω την κατάσταση της. Μου έχουν αναφέρει ότι πονάει έντονα. Η ομοσπονδία θα κάνει ότι είναι δυνατό ώστε να βοηθήσει την παίκτρια'' .