titloi

9/9/13

Ιωάννα Δίελα : "Στόχος μας να πετύχουμε το νταμπλ !"

Η μπασκετμπολίστρια του Παναθηναϊκού, Ιωάννα Δίελα κατάφερε να βρει λίγο χρόνο
 και να μιλήσει αποκλειστικά στο ΠΑΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ !

1) Παίζεις πολλά χρόνια μπάσκετ ; Πώς ξεκίνησες ;

-Ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ στα 12, στην τοπική ομάδα της περιοχής μου, 
τον Αχιλλέα Κάτω Αχαρνών. Ξεκίνησα να παίζω κυρίως εξαιτίας της παρέας μου στο
 σχολείο. Στο Δημοτικό είχαμε φτιάξει μια μικρή ομάδα όπου αντιπροσωπεύαμε το σχολείο
 σε σχολικούς αγώνες και τα Σαββατοκύριακα κάναμε προπονήσεις. Ήμουν το μοναδικό
 κορίτσι στην ομάδα. Κάποια από τα παιδιά ήταν ήδη γραμμένα σε κάποιον σύλλογο, 
κι έτσι κι εγώ με την σειρά μου πήρα την απόφαση να μπω σε μια ομάδα.

2) Έχεις αγωνιστεί σε άλλες ομάδες εκτός από τον Παναθηναϊκό ; Ποια θεωρείς την
 καλύτερη ;

-Οι ομάδες που έχω αγωνιστεί είναι τρεις. Μετά τον Αχιλλέα ακολούθησε η μεταγραφή
 μου στον Δ.Α.Σ Άνω Λιοσίων όπου κι αγωνίστηκα 9 χρόνια σε όλα τα τμήματα της ομάδας
 (κορασίδες - νεανίδες - γυναίκες). Έζησα μοναδικές στιγμές με πανελλήνια 
πρωταθλήματα στο επίπεδο των Κορασίδων - Νεανίδων και αποκόμισα πολλές 
εμπειρίες από την γυναικεία ομάδα όπου αγωνιζόταν στην Α1. Ο τρίτος μου (και τωρινός)
 σταθμός είναι ο Παναθηναϊκός. Πέρυσι ήταν η πρώτη μου χρονιά στην ομάδα και θα μου 
μείνει αξέχαστη. Για μένα η κάθε ομάδα όπου έχω περάσει είναι ξεχωριστή. 
Ο Αχιλλέας ήταν η "νηπιακή" μου ομάδα, στον Δ.Α.Σ Άνω Λιοσίων μεγάλωσα
 κι ωρίμασα και ο Παναθηναϊκός είναι μια μεγάλη ομάδα όπου τα στάνταρ της 
είναι διαφορετικά, οι προκλήσεις της πολλές και είμαι έτοιμη να τις δεχτώ !

3) Πως αισθάνεσαι που είσαι σε μια τόσο μεγάλη ομάδα, όπως ο Παναθηναϊκός ;
 Θα ήθελες να παίξεις σε κάποια άλλη ομάδα ή είσαι ευχαριστημένη στο τριφύλλι ;

-Ήταν όνειρό μου να παίξω σε μια τόσο μεγάλη ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός και
 τα κατάφερα. Χαίρομαι που είμαι μέλος της ομάδας και μπορώ να την βοηθήσω 
να παραμείνει ψηλά. Δεν μπορώ να έχω καμιά άλλη ομάδα στο μυαλό μου όταν 
δεν έχω κανένα παράπονο από το τριφύλλι. Από την πρώτη κιόλας στιγμή που
 έγινα μέλος στην οικογένεια του Παναθηναϊκού, είμαι ευχαριστημένη !

4) Έχεις καλές σχέσεις με την προπονήτριά σου και τις συμπαίκτριές σου ;

-Αυτό που ξεχωρίζει τον Παναθηναϊκό από τις περισσότερες ομάδες είναι ότι είναι
 οικογένεια, κάτι το οποίο φαίνεται από τα αποτελέσματα. Αν δεν υπήρχαν οι καλές 
σχέσεις μεταξύ μας δεν θα υπήρχαν και τα ανάλογα αποτελέσματα. Ένα από τα πιο
 σημαντικά στοιχεία που έφερε τον περυσινό τίτλο ήταν το καλό και ευχάριστο κλίμα 
που επικρατούσε τόσο μέσα στην ομάδα όσο και ανάμεσα στην ομάδα και τους φιλάθλους.

5) Το επίπεδο των προπονήσεων είναι υψηλό ; Ανταποκρίνεσαι εύκολα ;

-Για να κρατηθείς ψηλά, πρέπει να κάνεις και την αντίστοιχη προπόνηση. Είμαι άτομο 
που θέλει να δοκιμάζεται στα δύσκολα και δεν τα παρατάει εύκολα.

















6) Ποια τα σχέδιά σου για το μέλλον ; Σκοπεύεις να φύγεις από το τριφύλλι ;

-Σκοπός μου για το μέλλον είναι μέσα από την συνεχή δουλειά να μπορώ να βοηθάω 
την ομάδα μου εκεί που με χρειάζεται καθώς και στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι 
κάποια στιγμή να καταφέρω να αγωνιστώ στο εξωτερικό. Αυτή τη στιγμή όμως, 
υποχρέωσή μου είναι ο Παναθηναϊκός.

7) Τι έχεις να πεις για την παρουσία του κόσμου σε όλα τα παιχνίδια της ομάδας ;

-Ο κόσμος σ' όλα τα παιχνίδια ήταν φανταστικός. Ήταν πάντα δίπλα μας και στις
 ευχάριστες και στις άσχημες στιγμές. Έδινε ρυθμό στο παιχνίδι μας. Τα παιδιά είναι 
καταπληκτικά και με όλο αυτό που κάνουν δείχνουν πόσο πολύ αγαπούν και πονάνε 
την ομάδα.

8) Τι προβλέπεις για την φετινή χρονιά ; Θα διατηρήσετε τον τίτλο ;

-Η φετινή χρονιά θα είναι πιο δυνατή από την προηγούμενη. Με τις ομάδες που ανέβηκαν
 από την Α2 (Κως, Πρωτέας) η κατηγορία γίνεται ακόμα πιο δυνατή. Για να μπεις στην
 τετράδα θα έχεις πολύ δύσκολο έργο. Ο Παναθηναϊκός όπως έχω ξανά αναφέρει είναι 
καταδικασμένος να πρωταγωνιστεί. Στόχος μας για φέτος είναι να διατηρηθούμε στην 
κορυφή και αυτό συνεπάγεται με σκληρή δουλειά η οποία έχει ήδη ξεκινήσει.
Όσον αφορά το Κύπελλο, το περυσινό πάθημα μας έγινε μάθημα, και φέτος σκοπεύουμε
 να κατακτήσουμε και αυτή την διοργάνωση και να πετύχουμε το νταμπλ !

9) Τέλος, τι θα ήθελες να πεις σε όλους τους φίλους της ομάδας ;

-Αυτό που θα 'θελα να πω σε όλους τους φίλους του τριφυλλιού είναι ένα μεγάλο 
ευχαριστώ για την υποστήριξη τους καθώς επίσης και ότι περιμένω πως και πως 
το πρώτο επίσημο φιλικό μέσα στον Τάφο (είναι η πρώτη καθιερωμένη συνάντησή μας)
 για να θυμηθώ τις περυσινές αξέχαστες στιγμές !