titloi

2/9/13

Α1 Αθηναϊκός : Αλλάζει πόστο ο Κεραμιδάς- Προπονητής ο Αποσκίτης

Η Διοικούσα Επιτροπή του Αθηναϊκού ανακοινώνει τη μετακίνηση του Κώστα Κεραμιδά από τη θέση του προπονητή σε αυτή του τεχνικού συμβούλου. Η μετακόμισή του στην Ουάσιγκτον μετατρέπει αλλά δεν αλλάζει στο ελάχιστο, παρά τις Κασσάνδρες και τα… κοράκια, που θέλησαν να διοχετεύσουν στον χώρο του γυναικείου μπάσκετ την "είδηση" - διακαή τους πόθο, περί διάλυσης του Αθηναϊκού, τον σχεδιασμό της ομάδας.
"Παρότι μου αποδόθηκαν δηλώσεις που ουδέποτε έκανα, θα επιμείνω στο μοναδικό πράγμα που είπα από την πρώτη στιγμή: Αναντικατάστατοι στον φετινό μας σχεδιασμό είναι ο Γιέσπερ Ουίκστρομ και οι αδερφοί Ντάνοι. Όλοι οι άλλοι είμαστε αναλώσιμοι και κανείς δεν επηρεάζει το πλάνο" είπε ο Κώστας Κεραμιδάς και συμπλήρωσε: "Έσπευσαν πολλοί να εκμεταλλευτούν αυτή τη συγκυρία. Όχι από αγωνία, αλλά για να "χτυπήσουν" τον Αθηναϊκό. Οι βάσεις που έχουν μπει είναι τόσο γερές, που η δική μου μετακόμιση δεν τις επηρεάζει κατ' ελάχιστον. Άλλωστε, σύντομα θα είναι στην Αθήνα οι νέοι διοικητικοί ηγέτες και θα επιβεβαιώσουν αυτά που λέω. Συνεχίζω να εργάζομαι για τον Αθηναϊκό, παραμένω κομμάτι αυτής της νέας μεγάλης προσπάθειας, θα είμαι "παρών" με περισσότερους από έναν τρόπους".
Επίσης, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους πως ο Αθηναϊκός αγοράζει, δεν πουλάει… 
 Επίσης η Διοικούσα Επιτροπή του Αθηναϊκού ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Δημήτρη Αποσκίτη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα πρώτου προπονητή.
"Τίποτα δεν αλλάζει, ούτε στον αρχικό μας σχεδιασμό, ούτε στο υπόλοιπο τεχνικό επιτελείο, καθώς ο Δημήτρης Αποσκίτης θα συνεχίσει αυτό που εγώ και οι συνεργάτες μου ξεκινήσαμε. Μιλήσαμε, του ανέλυσα τις λεπτομέρειες της ως τώρα δουλειάς μας, συμφωνήσαμε στο πλάνο που θα ακολουθηθεί από εδώ και πέρα και πλέον τη σκυτάλη αναλαμβάνει εκείνος.
Έχουν ενημερωθεί και είναι απόλυτα σύμφωνοι με τις κινήσεις μας οι εκ Σουηδίας ιδιοκτήτες της ομάδας. Είμαι χαρούμενος γιατί ο Αθηναϊκός παραμένει σε σίγουρα χέρια, σε ότι αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι" δήλωσε ο Κώστας Κεραμιδάς.
Ο Δημήτρης Αποσκίτης γεννήθηκε στις 08/10/1963 και έχει περάσει από τους πάγκους των ομάδων: Άλιμος, ΑΓΣ Βύρωνα, Κορωπί, Αγία Παρασκευή, Κηφισιά, Ξάνθη, Σπόρτιγκ, Ερμής Πειραιά. Φέτος είναι ταυτόχρονα προπονητής στην Α.Ε. Καλλιθέας, ενώ η επαφή του με το γυναικείο μπάσκετ ξεκίνησε από τον Γ.Σ. Ηλιούπολης.
Μεγαλύτερη στιγμή στην καριέρα του ήταν όταν συμμετείχε στην Α1 με την ομάδα του Μίλωνα.
"Ευχαριστώ τους ανθρώπους του Αθηναϊκού για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου. Ευχαριστώ προσωπικά τον Κώστα Κεραμιδά, για τον τρόπο με τον οποίο με υποδέχθηκε, αλλά και για την υπόδειξή του να συνεχίσω εγώ το έργο του.
Όσα πρόλαβα να δω με έχουν εντυπωσιάσει και πιστοποιούν αυτό που όλο το μπάσκετ γνωρίζει: Ο Αθηναϊκός, ανεξάρτητα από πρόσωπα, κινείται πάντα σε «επαγγελματικά» επίπεδα. Η δουλειά που έχει γίνει είναι υψηλού επιπέδου κι αυτό δεν περιμένατε εμένα για να το διαπιστώσετε.
Στα κορίτσια της ομάδας έχω να πω ένα πράγμα: Θέλω να τις κερδίσω και να παίζουν όχι μόνο για τον προπονητή που τα επέλεξε, αλλά και για μένα" υποστήριξε ο Δημήτρης Αποσκίτης.