titloi

19/11/15

Ασπασία Καλαμπάκου:Το Sexy «8» του ΠΑΟΚ

Ολόκληρη η δημοσιογραφική Ελλάδα αναζητούσε τις τελευταίες ημέρες ένα νούμερο. Το… πάθος για το «8» του ΠΑΟΚ έκανε το τηλέφωνο της κατόχου του να πάρει «φωτιά» για μια δήλωση ή μια φωτογράφιση. Λίγοι ήξεραν το όνομα της, όλοι όμως ζητούσαν να την ξαναδούν! Η μπασκετμπολίστρια Ασπασία Καλαμπάκου με την φανέλα «8» του ΠΑΟΚ ΚΥΑΝΑ, έγινε γνωστή μετά από το backstage της φωτογράφισης της γυναικείας ομάδας, με το σχετικό video στο youtube να ξεπερνάει γρήγορα τα 100.000 views και πλέον να βρίσκεται στα 122.000!

Το INPAOK την έψαξε, τη βρήκε, την φωτογράφισε στο PAOK Megastore της Τούμπας, αυτή την φορά με την ποδοσφαιρική φανέλα του ΠΑΟΚ, και την… ανέκρινε ώστε να μάθει περισσότερα για το σέξι «8» του Δικεφάλου.
kalampakou
Η Αθηναία shooting guard μιλάει αποκλειστικά στην Μαρία Καλτσίδη και το INPAOK για τον Δικέφαλο, την Θεσσαλονίκη και φυσικά για τη πολυσυζητημένη φωτογράφιση.
Διαβάστε αναλυτικά όσα λέει και δείτε φωτογραφίες και βίντεο από τη συνέντευξη:
Πώς ξεκίνησες το μπάσκετ; Πες μου λίγα πράγματα για την πορεία σου στο χώρο.
«Ξεκίνησα το μπάσκετ στην Αθήνα γιατί είμαι και Αθηναία. Η πρώτη μου ομάδα λεγόταν Ζωγράφος και μάλιστα ήταν και η πρώτη ομάδα της μητέρας μου η οποία έπαιζε επίσης μπάσκετ. Είμαστε μπασκετική οικογένεια. Παράλληλα έκανα και άλλα αθλήματα (στίβο,τένις) αλλά πάντα έπαιζα μπάσκετ. Τελικά κατέληξα στο μπάσκετ. Δεν ξέρω αν έκανα καλά (γέλια). Στη συνέχεια έπαιζα πέντε χρόνια στα Λιόσια, όπου ήταν και η σχολική ομάδα που συμμετείχε στα Πανελλήνια Σχολικά Πρωταθλήματα. Το πρώτο κανονικό συμβόλαιο το υπέγραψα στα Εξάρχεια και στην τελευταία μου χρονιά επί αθηναϊκού εδάφους έπαιξα στον Κρόνο. Μετά ήρθα στον ΠΑΟΚ. Φέτος είναι η δεύτερη χρονιά μου στη Θεσσαλονίκη.»
Ποιο ήταν το μπασκετικό σου ίνδαλμα όταν ήσουν μικρή;
«Η μητέρα μου. Αν πρέπει να πω γυναίκα σίγουρα η μητέρα μου. Αν πρέπει να πω άνδρα μάλλον ο Βασίλης Σπανούλης και σε μεγαλύτερο επίπεδο ο Κόμπι Μπράιαντ».
Εσύ σε ποια θέση αγωνίζεσαι;
«Εγώ παίζω στο 2 και στο 3».
ASPASIA_KALAMPAKOY
Όταν πηγαίνεις στο ανδρικό τμήμα και ιδιαίτερα στα μεγάλα ματς βλέπεις αρκετό κόσμο αισθάνεσαι κάποιου είδους παράπονο καθώς δεν συμβαίνει το ίδιο και στο γυναικείο;
«Ναι η αλήθεια είναι ότι ζηλεύω λίγο γιατί το γυναικείο μπάσκετ και ο γυναικείος αθλητισμός γενικά δεν έχει μεγάλη απήχηση. Ο κόσμος θεωρεί το μπάσκετ πιο αντρικό άθλημα σε σχέση για παράδειγμα με το βόλεϊ που ασχολούνται για διάφορους λόγους περισσότερο. Δεν είναι και τόσο διαδεδομένο το άθλημά μας.
Τι θα έλεγες στον κόσμο του ΠΑΟΚ για να τον πείσεις να έρθει στο γήπεδο;
«Ο ΠΑΟΚ είναι ένα ιστορικό σωματείο με τεράστιο όγκο οπαδών και το γεγονός αυτό από μόνο του είναι δείγμα του ότι θα μπορούσαμε να έχουμε παραπάνω υποστήριξη στους αγώνες μας».
KALAMPAKOu
Ποιος είναι ο στόχος της γυναικείας ομάδας μπάσκετ φέτος;
«Φέτος έχουμε πιο γεμάτο ρόστερ από πέρσι και μεγαλύτερη ποιότητα στο γήπεδο. Οι έμπειρες παίχτριες είναι περισσότερες και αντικειμενικά ως μονάδες αλλά και ως ομάδα είμαστε πολύ καλύτερες από την περασμένη χρονιά. Ακόμα όμως δεν μας έχει βγει και στον αγωνιστικό χώρο αυτή η βελτίωση. Τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που θέλαμε έως τώρα. Κάναμε κάποιες «κακές» ήττες και στη Λευκάδα, που θεωρητικά ήταν ένα ματς που το «είχαμε» αλλά και με τον Κρόνο στην έδρα μας. Το χειρότερο είναι αυτό. Ηττηθήκαμε στην έδρα μας η οποία πρέπει να είναι «θάνατος» για τους αντιπάλους. Στην ήττα από τον Παναθηναϊκό δεν αναφέρομαι καθώς η διαφορά δυναμικότητας στον συγκεκριμένο αγώνα ήταν εμφανής. Ωστόσο χρειαζόμαστε χρόνο σαν ομάδα για να «βρεθούμε» καλύτερα στο γήπεδο. Έχουμε πολλές «προσωπικότητες» και το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε δεθεί ακόμα για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε. Ο αρχικός στόχος μας ήταν η 4άδα και μπορεί προς το παρόν να μην τα καταφέρνουμε αλλά ελπίζω στη συνέχεια όλα να πάνε καλύτερα και να ανεβούμε στη βαθμολογία. Επίσης ένας άλλος στόχος είναι το κύπελλο. Να καταφέρουμε να πάμε στο final four».
Πως είναι οι συνθήκες στο τμήμα; Υπάρχει οικονομική άνεση;
Οι συνθήκες είναι πολύ καλές. Κάνουμε προπόνηση σε ένα γήπεδο που είναι τεράστιο, έχει τα πάντα, βοηθητικό, φυσικοθεραπευτήριο, γυμναστήριο… Οι παροχές είναι εξαιρετικές και είμαστε πολύ ικανοποιημένες. Το σωματείο είναι συνεπές και φερέγγυο στις οικονομικές υποχρεώσεις του. Δεν έχουμε προβλήματα. Όλες οι αποστολές μας είναι αεροπορικώς και αυτό βοηθάει πολύ και την ομάδα να μην αντιμετωπίζει προβλήματα κούρασης.
kalampakou_inpaok
Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι; Τι βλέψεις έχεις για το μέλλον;
«Σπουδάζω στα ΤΕΦΑΑ εδώ στη Θεσσαλονίκη. Όταν ήρθα στην πόλη οι στόχοι μου ήταν δύο: οι σπουδές και το μπάσκετ. Αυτά είναι τα δύο βασικά πράγματα που έχω στη ζωή μου και θέλω τα συνδυάσω όσο καλύτερα μπορώ. Προς το παρόν στο μπάσκετ υπάρχουν κάποια σκαμπανεβάσματα αλλά αυτό νομίζω θα διορθωθεί. Έχω πολλά περιθώρια βελτίωσης ακόμα και κάποια στιγμή θα ήθελα πάρα πολύ να ζήσω την εμπειρία του εξωτερικού, να κάνω ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου. Ο χρόνος θα δείξει αν θα τα καταφέρω».
ASPASIA_KALAMPAKOY_MPASKEMPOLISTRIA
Η ζωή σου στη Θεσσαλονίκη πως είναι; Έχεις προσαρμοστεί;
«Η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη που τη λατρεύω από την πρώτη στιγμή που ήρθα. Έλεγα ότι δεν θέλω να φύγω ποτέ. Μ’αρέσει πάρα πολύ εδώ. Είναι τελείως διαφορετικά από την Αθήνα και παρ’όλο που εκεί είναι η οικογένειά μου και πολλοί φίλοι μου, εδώ έχω βρει το ρυθμό μου και περνάω πολύ ωραία».
kalampakou1
Αντιλήφθηκες νομίζω τον «ντόρο» που δημιουργήθηκε γύρω από το video με τη φωτογράφηση της ομάδας. Σχολιάστηκε ιδιαίτερα θετικά η εμφάνισή σου, όπως ξέρεις. Πως αισθάνθηκες εσύ με όλο αυτό;
«Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα όλο αυτό που έγινε. Δεν ήξερα ότι στη φωτογράφηση υπήρχε backstage και ειδικά κάποιες στιγμές δεν είχα αντιληφθεί καν ότι μας ο φωτογράφος τραβούσε βίντεο. Εγώ σε ένα σημείο τα «έχασα» με όλο αυτό, σάστισα και ίσως να ντράπηκα και λίγο αλλά μετά το ξεπέρασα και πιο πολύ διασκέδασα με όλο αυτό το κλίμα».
Σου άρεσε το video; Στον κόσμο του ΠΑΟΚ όπως αποδείχθηκε αρκετά…
«Το συγκεκριμένο βίντεο ήταν ιδιαίτερα καλοφτιαγμένο. Ο χορηγός μας ήρθε στο γήπεδο και ασχολήθηκε με την καθεμία ξεχωριστά, μας βάψανε, μας έφτιαξαν τα μαλλιά και το βίντεο ήταν πολύ πετυχημένο εξού και οι 100.000+ προβολές, τα σχόλια κα τα likes που ακολούθησαν. Να ευχαριστήσω και το κοινό που με υποστηρίζει αφού μου δίνεται η ευκαιρία. Τις προηγούμενες ημέρες ήμουν και σε μία ακόμη εκδήλωση του χορηγού μαζί με την Εύα Κατωπόδη, την συμπαίκτριά μου. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση πρώτη φορά στη ζωή μου έκανα πασαρέλα μπροστά σε 300 άτομα μάλιστα. Είχα σοκαριστεί είναι η αλήθεια. Το καλύτερο σχόλιο που διάβασα ήταν από κάποιον που υποτίθεται ότι έγραφε γράμμα στη γυναίκα του λέγοντας: «Αγαπητή γυναίκα σ’ευχαριστώ που με παντρεύτηκες και που με φροντίζεις αλλά πρέπει να αποφασίσεις… ή μου δίνεις διαζύγιο ή από αύριο κάθεσαι στον πάγκο, το «8» σε εκτόπισε!».
KALAMPAKOY

Τέλος, δείτε ξανά το βίντεο που τα ξεκίνησε όλα…


πηγή: http://inpaok.com/