titloi

17/11/15

Ιπποκράτης Κω :Μητέρα και κόρη μαζί στο παρκέ

Μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση εκτυλίχθηκε χθες κατά τη διάρκεια του αγώνα Ιπποκράτης Κω – Παναθηναϊκός. Μητέρα και κόρη βρέθηκαν στο παρκέ ταυτόχρονα ως συμπαίκτριες… Ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για την αρχηγό του Ιπποκράτη Ελένη Δρεττάκη και την μόλις 13 Μαϊων κόρη της, Στέλλα Κουζούκα.
Λίγο πριν το τέλος της αναμέτρησης ο προπονητής Γιάννης Παπούλης έδωσε εντολή στις δύο αθλήτριες να περάσουν στο παρκέ. Η γεννημένη στις 8 Μαΐου του 2002 Στέλλα Κουζούκα έχοντας στο πλευρό της μητέρα της Ελένη Δρεττάκη μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο γράφοντας ιστορία.

«Ήταν κάτι που μου φαινόταν ως ένα πολύ μακρινό όνειρο για να είναι αληθινό… Δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να το κάνω πραγματικότητα σε αυτή την κατηγορία. Όμως κατάφερα να το ζήσω στην τελευταία χρονιά της μπασκετικής μου καριέρας. Να παίξω συμπαίκτρια με την κόρη μου Στέλλα» τονίζει η Ελένη Δρεττάκη που μίλησε στη συνέχεια για τα συναισθήματα που ένιωσε…. «Την ώρα που ο κόουτς είπε να πάμε για αλλαγή στη γραμματεία και είχα δίπλα μου την κόρη μου, που ήταν ταυτόχρονα και συμπαίκτρια μου, ένιωσα πραγματικά πολύ περήφανα. Τα συναισθήματα είναι πολύ έντονα. Ήταν σαν να  βλέπω τον εαυτό μου σε εξελιγμένη μορφή. Μου αρέσει που της έχω μεταδώσει το μικρόβιο του αθλητισμού και ειδικότερα του μπάσκετ. Και αυτά συναισθήματα έγιναν πιο δυνατά, όταν στην κερκίδα έβλεπα τον σύζυγό μου και το γιο μου να χειροκροτούν αυτή την προσπάθειά μας».

Το ενδεχόμενο, πάντως, να βρεθούν μαζί στο παρκέ το είχαν συζητήσει από τότε που ξεκίνησε το φετινό πρωτάθλημα με δεδομένο ότι η μικρή Στέλλα ήταν μέλος της αποστολής του Ιπποκράτη. Μάλιστα έχει γίνει και η… ανάλογη προπόνηση στο σπίτι, αφού οι δύο «συμπαίκτριες» περνούν αρκετή ώρα στο παρκέ καθημερινά. «Ναι το ξέραμε ότι υπήρχε περίπτωση να αγωνιστούμε μαζί. Και αυτό που της ζήτησα ήταν να μπει και να ευχαριστηθεί το παιχνίδι. Να ξεχάσει ότι στο διάστημα που θα είμαστε μαζί στο παρκέ θα είμαι η μαμά της.  Να με δει αποκλειστικά ως συμπαίκτρια. Έχει λίγο πλάκα…. Πολλές φορές βρίσκομαι σε δύσκολη θέση γιατί ως αρχηγός πρέπει να την αντιμετωπίσω σαν παίκτρια. Το εκπληκτικό είναι ότι κρατιέται να μην με πει μαμά στις προπονήσεις. Μάλιστα στο σπίτι υπάρχει η σχετική προπόνηση του να με αποκαλεί Ελένη και όχι μαμά», κατέληξε η αρχηγός του Ιπποκράτη.  


«Να κάνω περήφανη τη μητέρα μου»
Η χθεσινή μέρα θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη της Στέλλα Κουζούκα. Μια μέρα που δεν θα την ξεχάσει ποτέ, καθώς έγινε και επίσημα συμπαίκτρια με τη μητέρα της. «Είχα πολύ άγχος στην αρχή. Σε κάθε παιχνίδι υπήρχε το άγχος ότι μπορεί να μπω και να αγωνιστώ. Όταν, λοιπόν, μου είπε ο προπονητής να σηκωθώ για να παίξω ένιωσα περίεργα και ειδικά σε ένα τέτοιο παιχνίδι απέναντι στον Παναθηναϊκό. Είναι μεγάλη τιμή να παίζω στην Α1. Έπαιξα απέναντι σε παίκτριες που έχουν αγωνιστεί στην εθνική ομάδα και στην αθλήτρια πρότυπο μου, την Τούλα Καλέντζου. Η συμβουλή της μητέρας μου ήταν να μην έχω άγχος και θα είναι δίπλα μου. Μου είπε να ευχαριστηθώ το παιχνίδι και να ζήσω αυτή την εμπειρία. Θέλω να κάνω περήφανη την μαμά μου με το μπάσκετ και να φτάσω ψηλά. Θα ήθελα να κάνω καριέρα στην Α1 κατηγορία.  Όταν ήμουν πιο μικρή έβλεπα τη μητέρα μου να αγωνίζεται και ήθελα να παίξω και εγώ», ήταν τα λόγια της 13χρονης παίκτριας.
πηγή : http://www.basket.gr/