titloi

10/7/15

Α1 Αθηναϊκός: Επέστρεψε η Σπαθάρου -ανακοίνωσε την απόκτηση της Χριστίνας Λίτσι

Η Διοικούσα Επιτροπή του Αθηναϊκού ανακoίνωσε  την απόκτηση της Κατερίνας Σπαθάρου ! Η ποιότητα και η εμπειρία συναντάει τα νιάτα και το ταλέντο, στη νέα προσπάθεια της ομάδας μας ! 
Η Κατερίνα Σπαθάρου γεννήθηκε στις 25/7/1983, έχει ύψος 1.72 μ. και αγωνίζεται στη θέση "1". Ξεκίνησε την καριέρα της από την Ακαδημία Ηλιούπολης και έχει αγωνιστεί σε Αστέρα Εξαρχείων, Παναθηναϊκό, Λιμόζ, Τερψιθέα, Πρωτέα και Κρόνο, ενώ την περίοδο 2012-2013 είχε αγωνιστεί και πάλι στην ομάδα μας. Επίσης μετράει συνολικά 75 συμμετοχές με τις Εθνικές ομάδες.


Η Κατερίνα δήλωσε : "Είμαι χαρούμενη που επιστρέφω στον Αθηναϊκό ! Ευχαριστώ πολύ τον κύριο Πετρόπουλο, τον κύριο Τσαγκαράκη και τον προπονητή μου Γαβρίλο Καλογερόπουλο, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στον πρόσωπό μου. Το βάρος της φανέλας του Αθηναϊκού είναι τεράστιο και νιώθω τιμή και δέος που θα την ξαναφορέσω ! Εύχομαι η ομάδα να είναι υγιής και όλοι ΜΑΖΙ να την φτάσουμε όσο ψηλά μπορούμε, δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό !  Να παρουσιάσουμε ωραίο μπάσκετ και να χαίρονται όλοι τον Αθηναϊκό ! Προσωπικά θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για μία πολύ πετυχημένη χρονιά !"


Το νεανικό χτίσιμο στην γυναικεία ομάδα του Αθηναϊκού καλά κρατεί.
Η ομάδα του Βύρωνα ανακοίνωσε την απόκτηση της Χριστίνας Λίτσι ακόμα μιας νεαρής που έρχεται να προστεθεί στο ήδη νεανικό και ανταγωνιστικό σύνολο που θα προσπαθήσει να παρουσιάσει φέτος ο Αθηναϊκός.




Η ανακοίνωση:
Η Διοικούσα Επιτροπή του Αθηναϊκού, συνεχίζοντας την προσπάθειά της στη δημιουργία μιάς νεανικής ανταγωνιστικής ομάδας, ανακοινώνει την απόκτηση της Χριστίνας Λίτσι !
Η Χριστίνα Λίτσι είναι γεννημένη στις 26/01/1997, έχει ύψος 1.84μ. και αγωνίζεται στις θέσεις “3” και “4”. Είναι γέννημα θρέμμα της ομάδας του Αρκαδίου, όπου είχε πολλές διακρίσεις, συμμετέχοντας συνολικά σε έξι Πανελλήνια Πρωταθλήματα τόσο Κορασίδων όσο και Νεανίδων, ενώ είχε μεγάλη συμβολή στην εξαιρετική πορεία της Γυναικείας ομάδας του Αρκαδίου τα τελευταία χρόνια.
Η Χριστίνα δήλωσε : “Η μεταγραφή αυτή για μένα είναι ένα μεγάλο βήμα. Αφήνω πίσω τους γονείς μου, την πόλη που μεγάλωσα και την παλιά μου ομάδα. Αξίζει όμως τον κόπο γιατί θα παίξω στην Α1, ένα όνειρο το οποίο είχα από μικρή. Πόσο μάλλον στον Αθηναϊκό που έχει μεγάλη ιστορία και θα εξακολουθεί να έχει. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Αθηναϊκό που μου δίνει την ευκαιρία να προχωρήσω και με εμπιστεύεται στο έργο που θα κάνει. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω το Αρκάδι και ιδιαίτερα τον κόουτς Πλευράκη που καταφέραμε με σκληρή δουλειά να πάμε σε τόσα Πανελλήνια Πρωταθλήματα στα οποία ξεχωρίσαμε. Επίσης τον ευχαριστώ που μου έδωσε την ευκαιρία να ζήσω το όνειρο της Α2. Το Αρκάδι θα είναι πάντα στην καρδιά μου».
Καλωσορίζουμε τη Χριστίνα και της ευχόμαστε πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας !