titloi

14/10/14

Α1 Ελληνικό : Μπόνη: «Θα έχουμε ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα»

Την αισιοδοξία της ότι το Ελληνικό μπορεί να κατακτήσει το νταμπλ στην Ελλάδα και φέτος εξέφρασε η Μαριρόζα Μπόνη, η οποία είχε 5/5 τρίποντα στην νίκη της ομάδας της με 79-38 επί του Ολυμπιακού Βόλου στη 2η αγωνιστική της Α1 Μπάσκετ Γυναικών.
Αναλυτικά, τα όσα είπε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΟΚ:
-Πραγματοποίησες πολύ καλή εμφάνιση στον αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου. Σούταρες με τόσο μεγάλη αυτοπεποίθηση;
«Η κόουτς (σ.σ. Ελένη Καπογιάννη) με εμπιστεύεται στο κομμάτι του σουτ και εγώ με τη σειρά μου εμπιστεύομαι τον εαυτό μου. Μου έχει πει όταν βλέπω ότι μπορώ να σουτάρω, να το κάνω χωρίς δεύτερη σκέψη. Μου έχει δώσει το ελεύθερο. Έτσι, στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό Βόλου βρέθηκα σε αρκετές φάσεις υπό καλές προϋποθέσεις, πήρα τα σουτ και μπήκαν».



 -Μπορεί το Ελληνικό να επαναλάβει τον περυσινό του θρίαμβο;
«Πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε, καθώς η ομάδα είναι πολύ δεμένη. Τα νέα κορίτσια που ήρθαν το καλοκαίρι έδεσαν με το σύνολο πολύ καλά, ενώ το σημαντικό είναι ότι διατηρήθηκε ο κορμός από πέρυσι. Έχουν όλες καταλάβει τι ζητάει η κόουτς και προσαρμόστηκαν πολύ εύκολα. Πιστεύω λοιπόν ότι έχει φτιαχτεί μια πολύ δυνατή ομάδα που θεωρώ ότι είναι ικανή να επαναλάβει την περυσινή επιτυχία».
 -Ποια η γνώμη σου για το φετινό πρωτάθλημα της Α1 των γυναικών;
«Νομίζω ότι είναι δυνατό, αλλά και πάλι εμφανίζονται ομάδες – «ασανσέρ».  Υπάρχουν, πάντως, και ισχυρές ομάδες, όπως για παράδειγμα ο Πρωτέας Βούλας που έχει ενισχυθεί σημαντικά σε σχέση με πέρυσι και είμαι σίγουρη ότι θα γίνει ένα πολύ ενδιαφέρον πρωτάθλημα».
-Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;
«Θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου όσο πιο πολύ μπορώ, ώστε να κατακτήσει και τους δύο τίτλους και μέσα από αυτό να έχω την καλύτερη δυνατή απόδοση».