titloi

13/2/15

Σταμολάμπρου: «Άμυνα, οργάνωση, εκτέλεση»

Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν γίνει το επόμενο μεγάλο βήμα για αρκετές Ελληνίδες παίκτριες. Μία από αυτές είναι η Άννα Νίκη Σταμολάμπρου.
Φοιτά και αγωνίζεται στο Ρόμπερτ Μόρις, ένα κολλέγιο, το οποίο τα τελευταία χρόνια θα μπορούσε να πει κάποιος ότι έχει ελληνική ταυτότητα, χάρη και στη Σπανού, που έγραψε τη δική της ιστορία εκεί. Η Άρτεμις Σπανού αποφοίτησε, η Σταμολάμπρου συνεχίζει σπουδάζοντας οικονομικά, αλλά και παίζοντας για το κολλέγιο, καταφέρνοντας σε αρκετά παιχνίδι να ξεχωρίσει και να κάνει τη διαφορά.
-Πώς σου φαίνεται ο δεύτερος χρόνος στα… ξένα;
«Hδεύτερη χρονιά στις ΗΠΑ με βρίσκει σαφώς πιο έμπειρη και πιο… προσαρμοσμένη, τόσο στο τρόπο παιχνιδιού, όσο και στον τρόπο ζωής. Μετά την περσινή επιτυχία με την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην περιφέρειά μας, οι προσδοκίες είναι μεγαλύτερες, αλλά αισθάνομαι σαφώς πιο έτοιμη να τις αντιμετωπίσω».
-Πέρυσι είχες και τη Σπανού, οπότε υποθέτω ότι σε βοήθησε αρκετά την πρώτη σου χρονιά στο Κολλέγιο… Πόσο σου λείπει φέτος και πόσο σημαντική ήταν για το κολλέγιο;
«Σίγουρα η Άρτεμις ήταν πολύ σημαντική για μένα στη πρώτη μου χρονιά στο RobertMorris, γιατί με βοήθησε να προσαρμοστώ πιο εύκολα και σίγουρα ήταν ένα πάρα πολύ μεγάλο κεφάλαιο για την ομάδα και την ιστορία του κολλεγίου».
-Δημιουργείτε παράδοση ως Ελληνίδες στο κολλέγιο; Είναι η δική σου σειρά από ότι φαίνεται να βγεις μπροστά και να δημιουργήσεις τα δικά σου ρεκόρ. Αισθάνεσαι έτσι;
«Τα στάνταρτς που έθεσε η Άρτεμις ως Ελληνίδα ήταν πολύ υψηλά. Προσπαθώ κι εγώ με τη σειρά μου να ακολουθήσω αυτή την παράδοση. Φέτος, μου ζητήθηκε από τους προπονητές να έχω ηγετικό ρόλο στην ομάδα και προσπαθώ σε κάθε αγώνα και σε κάθε προπόνηση να ανταποκρίνομαι στο ρόλο αυτό».
-Είναι μεγάλες διαφορές από το μπάσκετ που έμαθες μεγαλώνοντας στο κολλεγιακό πρωτάθλημα; Τι σε δυσκόλεψε περισσότερο αγωνιστικά;
«Το κολλεγιακό μπάσκετ είναι διαφορετικό από το ευρωπαϊκό. Αυτό που έπρεπε να συνηθίσω περισσότερο ήταν το physicalgame, οι επαφές και σίγουρα κάποιους διαφορετικούς κανονισμούς που υπάρχουν. Από την άλλη η οργάνωση, οι υποδομές και οι συνθήκες είναι ότι καλύτερο για να παίξεις μπάσκετ, χωρίς να σκέφτεσαι ή να ανησυχείς για οτιδήποτε άλλο».
-Πού πιστεύεις ότι έχεις βελτιωθεί περισσότερο και τι είναι αυτό πάνω στο οποίο δουλεύεις περισσότερο;
«Θεωρώ ότι έχω βελτιωθεί πάρα πολύ στην άμυνα και μετά στην οργάνωση και στον εκτελεστικό τομέα. Προσπαθώ να δουλεύω περισσότερο στο ένας εναντίον ενός με τη βοήθεια των προπονητών μου εδώ».
-Η Εθνική Ομάδα παραμένει σημαντικό κεφάλαιο για σένα;
«Η Εθνική Ομάδα είναι πάντα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για μένα. Είναι τιμή που έχω φορέσει το εθνόσημο σε όλες τις εθνικές ομάδες με αποκορύφωμα την περσινή μου κλήση στην εθνική γυναικών. Ήταν μια πραγματικά ξεχωριστή στιγμή για μένα».
-Τι περιμένεις για την Εθνική Ομάδα το καλοκαίρι;
«Για την Εθνική Γυναικών ο στόχος πρέπει πάντα να είναι υψηλός, οπότε περιμένω την καλύτερη δυνατή θέση στο Eurobasketτο καλοκαίρι. Είναι κάτι για το οποίο είμαι σίγουρη ότι θα προσπαθήσουμε όλοι και θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Όσο για την Εθνική Γυναικών στόχος δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο από την επιστροφή στην Α’ κατηγορία».

πηγή :www.basket.gr