titloi

4/12/13

Α1 Λύμουρα: «Πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα»

Από τις πρωταγωνίστριες στην Α1 μπάσκετ γυναικών είναι η Λολίτα Λύμουρα. Η διεθνής γκαρντ του Πρωτέα Βούλας άγγιξε την περασμένη Κυριακή το τριπλ νταμπλ (17 πόντους, 10 ριμπάουντ, 9 ασίστ) στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση. Μιλώντας στο www.basket.gr η Λύμουρα χαρακτήρισε πολύ ανταγωνιστικό το φετινό πρωτάθλημα και αναφέρθηκε στους στόχους της τόσο με τον Πρωτέα, όσο και με την Εθνική Ομάδα, της οποίας είναι βασικό στέλεχος τα τελευταία χρόνια. 


-Σε ένα ντέρμπι, αυτό της περασμένης Κυριακής μεταξύ του Πρωτέα Βούλας με τον Παναθηναϊκό πλησίασες το τριπλ νταμπλ. Τόσο καλά αισθανόσουν;
«Δεν αισθανόμουν και πολύ καλά, διότι είχα χτυπήσει το χέρι μου την προηγούμενη εβδομάδα και με εμπόδιζε να προπονηθώ κανονικά. Γι’ αυτό και η αρχή μου ήταν λίγο υποτονική, αλλά στη διάρκεια ζεστάθηκα και μπήκα στο ρυθμό του αγώνα. Να πω την αλήθεια ποτέ δεν έδινα σημασία στα προσωπικά στατιστικά μου και μετά από μια ώρα έμαθα ότι έφτασα πάλι τόσο κοντά στο τριπλ νταμπλ. Δεν πειράζει, άλλη φορά».



-Προσαρμόστηκες εύκολα στον Πρωτέα Βούλας μετά από θητεία χρόνων στον Αθηναϊκό;
«Πιο εύκολα από ότι περίμενα και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό. Όλες οι κοπέλες με υποδέχθηκαν σαν να ήμουν χρόνια στην ομάδα και αυτό το κλίμα το βλέπετε στο γήπεδο. Φεύγοντας από τον Αθηναϊκό, μια ομάδα που σάρωνε τους τίτλους στην Ελλάδα, έψαχνα μια ομάδα που να συγκεντρώνει όσα μου έλειπαν την προηγούμενη χρονιά και τα βρήκα όλα στον Πρωτέα. Δικαιώθηκα ήδη για την επιλογή μου και ελπίζω να δικαιώσω και τους ανθρώπους της ομάδας που με διάλεξαν».



-Ποιοι είναι οι στόχοι σου με τη νέα σου ομάδα;
«Οι στόχοι της ομάδας είναι να μπούμε στην τετράδα του πρωταθλήματος και του κυπέλλου Ελλάδας. Όταν μια νεοφώτιστη ομάδα έχει 6-1 ρεκόρ νικών, δείχνει ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο. Θα έρθουν και ήττες, αλλά τότε έχει σημασία να χάσουμε σαν ομάδα. Προσωπικά, θα είμαι ευχαριστημένη αν είμαστε ανταγωνιστικοί σε όλα τα παιχνίδια. Με τον Παναθηναϊκό ας πούμε, μπορούσαμε να νικήσουμε, μπορούσαμε και να χάσουμε αλλά σίγουρα όποιο κι αν ήταν το αποτέλεσμα θα είχαμε δώσει την ψυχή μας. Όταν φεύγεις από το γήπεδο πρέπει να νιώθεις πάντα ότι τα έδωσες όλα».



-Ποια η γνώμη σου για το φετινό πρωτάθλημα της Α1 μπάσκετ γυναικών; 
«Μετά από τόσα χρόνια είναι η πρώτη φορά που βλέπω τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Όλες οι ομάδες εντός έδρας μπορούν να νικήσουν οποιονδήποτε και στην κορυφή βλέπετε ότι υπάρχει συνωστισμός και θα γίνει μάχη. Νομίζω πως αξίζει να ασχοληθούν λίγο παραπάνω τα κανάλια για να μεταδώσουν τουλάχιστον ένα παιχνίδι την εβδομάδα. Θα δουν ωραίο μπάσκετ γι’ αυτό τους διαβεβαιώνω». 




-Έχεις σκεφτεί να κάνεις ξανά το βήμα και να παίξεις σε ομάδα του εξωτερικού;
«Έχω ζήσει την εμπειρία του εξωτερικού και ήταν φανταστική, αλλά ήταν διαφορετική εποχή και άλλες οικονομικές απολαβές για τις αθλήτριες. Ο Πρωτέας μου προσφέρει μια σταθερότητα, όμως είμαι σε μια ηλικία που δε μπορώ να πω όχι, αν συμβεί κάτι εξαιρετικό και μου δοθεί η ευκαιρία να παίξω στο υψηλότερο επίπεδο. Κάθε χρόνο έχω προτάσεις από το εξωτερικό, αλλά δεν με κάλυπταν κι έτσι δεν έφυγα».


-Είσαι εδώ και χρόνια από τα βασικά στελέχη της εθνικής γυναικών με την ομάδα το καλοκαίρι να παίρνει την πρόκριση για το Eurobasket του 2015. Μπορεί η εθνική να έχει μια σταθερή παρουσία στην τελική φάση σε κάθε διοργάνωση;
«Κάποια στιγμή η Εθνική γυναικών πρέπει να κάνει ένα μπαμ και να φτάσει σε μια μεγάλη διάκριση, όπως κάναμε το 2009. Η Εθνική έτσι κι αλλιώς έχει σχετικά σταθερές παρουσίες στις μεγάλες διοργανώσεις, με εξαίρεση τη φετινή απουσία, αλλά θέλουμε το κάτι παραπάνω πια. Έχουμε μια πρώτη ευκαιρία το 2015 στο Eurobasket κι αν δεν υπάρχουν απρόοπτα μπορούμε να πετύχουμε κάτι πολύ καλό. Η ομάδα έχει ταλέντο, βρήκε τη χημεία της, έχει καλό προπονητικό τιμ, άρα δεν της λείπει κάτι για να φτάσει ψηλά».


-Από τον τρόπο παιχνιδιού σου, φαίνεται πως έχεις πρότυπο το Ναβάρο. Είναι αλήθεια;
«Ο Διαμαντίδης κι ο Γιασικεβίτσιους είναι τα πρότυπά μου και αγαπημένοι μου παίκτες κι όχι ο Ναβάρο! Μου άρεσαν όμως αυτές οι μπομπίτες που κάνει και στην πρώτη μου χρονιά στον Αθηναϊκό με δίδαξε ο κόουτς Δικαιουλάκος πώς να το κάνω κι αφού πέτυχε, εγώ το συνεχίζω».